mandag 18. mars 2013

Oral-B Pro-Expert - Emalj og All-Round Protection!

Nå har jeg testet ut 2 av de nye tannkremen fra Oral-B Pro-Expert i 10 dager. 

Først mine erfaringer med Oral-B Pro-Expert Emalje som de første 5 dagene av testperioden ble brukt både morgen og kveld :) Når jeg tester nye ting prøver jeg alltid å gå inn i testingen uten fordommer. Men hvor ofte ser man ikke tannkremreklamer som lover gull og grønneskoger? Vell litt skeptisk var jeg for å si det sånn, men en liten dose skepsis er bare sundt synes jeg. 

Smaken på tannkremen Oral-B Pro-Expert Emalj er god nok, helt vanlig ganske ordinær mintsmak. Det første jeg la merke til er at det føles som om den smelter i munnen. Høres kanskje merkelig og kanskje er det bare meg, men det er min mening da ;)

Tannkremen rengjør godt og gir en behagelig smak i munnen som varer og gir en frisk følelse.


De neste 5 dagene brukte jeg Oral-B Pro-expert All-Round Protection, som har smaken "clean mint". Det som overasket meg veldig først var at den smakte utrolig godt, som en blanding av listerine, jenka (svensk tyggegummi) og barnetannkrem. Høres ut som en merkelig blanding, men resultatet er godt, veldig godt faktisk, men hver sin smak vet dere ;)

Siden jeg likte smaken på denne så godt tok jeg muligens litt av med pussingen, 3 ganger om dag.... Hehe litt ivrig noen ganger for å si det sånn.

Iallefall iløpet av de 5 dagene med hver av tannkremmene kunne jeg hverken se eller føle stor forskjell. Men om jeg ser på perioden totalt (10 dager) så merker jeg at jeg har mindre ising i tennene og fargen på tennene har en liten fargeforskjell iforhold til da jeg begynte, litt lysere, regner med at det vill bli mer merkbart etter lengre periode med tannkremmen.

Har du noen spørsmål eller vill dele dine erfaringer med tannkremmen så er det bare å skrive i kommentarfeltet under ;) 

Frøken kunst!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar