tirsdag 12. mars 2013

BlinkMints: Lakris.... Good or bad?

Åpnet posten idag og fant 4 smaksprøver fra blinkmints som jeg har fått tilsendt via likenshare.


Litt informasjon om Blinkmints generelt:
Blinkmints kommer i små metallesker. De kan være vanskelig for små barn og åpne, men jeg som voksen synes boxen var smart da jeg ofte synes problemet med papireskene er at de blir ødelagt, slitt i kantene, deformert, åpner seg og sprer innholdet i hele veska og lignende. Det problemet har man ikke med denne metalleska. Designet på esken likte jeg godt, på blinkmints står innhold og informasjonen på plastikken som esken er pakket inn i for å vise at den er uåpnet. På den måten blir designet på selve blink metalleska mye renere, men eskene er likevel lett å kjenne igjen og der står "blink" på alle eskene. Eskene kommer i 4 smaker som har hver sin farge, men hver farge/smak har flere ulike design/mønster på esken, noe som gjør at man ikke blir så fort lei av den. I tillegg er de nesten helt uten kalorier og den er sukkerfri!


Den første blinkmintseska jeg jeg åpnet var den med lakris. Jeg tenkte helt ærlig at siden jeg ikke  liker lakris, eller rettere sagt at jeg liker kanskje 0,00001 % av lakris ting, tenkte jeg det var like greit å få den unna først. 

Smaken er på blinkmints lakris er mild lakrisaktig smak, og er en godt balansert blanding mellom salt og søtt. Dropsene er ikke for store eller for små men akkurat passe synes jeg. Ja og smaken varer leeenge, noe jeg synes var bra i dette tilfellet. Når noe smaker godt vill man jo helst at det skal vare lenge! 

Det som positivt overasket meg var at jeg faktisk likte den, ikke bare litt, men at jeg likte den veldig mye til og med! Veldig positivt overrasket over den ble jeg! Så nå gleder jeg meg til å smake på neste blinkmints esken,  nemmlig blackcurrants, men først skal jeg bare nyte lakrisen en stund til for den var virkelig god dere, og der skal mye til før jeg liker noe med lakris! :)

Har du smakt blinkmints lakris? Hva synes du om smaken?

Hilsen en litt nysjerrig frøken ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar