fredag 15. mars 2013

Bloggkonkurranse!

Hei på dere!

Som en feiring av flyttingen av bloggen, nå som ting har begynt å komme på plass her inne, vil jeg gjerne holde en konkurranse her på bloggen for dere faste lesere og alle andre som skulle ha lyst til å melde seg på.

Premien er rett og slett ett innlegg på bloggen min hvor jeg vill skrive ett innlegg om vinnerens blogg, hva den handler om, personen bak bloggen og hva jeg synes om den. Ikke det mest spennende premien kanskje, men akkurat nå har jeg ingen sponsorer så da bruker jeg den ene tingen jeg har, leserne.


Iallefall reglene for konkurransen er  som følger:

  • Denne konkurransen er kun for bloggere, hvilken blogg tjeneste du bruker (blogger, blogg.no eller andre, har ikke noe å si, du kan være med uansett).
  • Skriv en kommentar i kommentarfeltet under dette innlegget som forklarer hvorfor akkurat du skal vinne. (PS! kun kommentarer med NAVN akksepteres.) Husk og legg igjen epostadresse eller bloggadresse så jeg kan kontakte vinneren!
  • I kommentaren skal der også stå hvilken av de innleggene jeg har skrevet du likte, en er kravet, liker du fler er det lov (, men svaret "alle" synes jeg er for enkelt derfor akksepteres ikke den).

Konkurransen avsluttes fredag 22. mars altså siste frist for å være med i trekkningen er kl 23.59. Vinneren trekkes i løpet av den 23/24mars og annonseres her på bloggen.

Om konkurransen blir populær kan det være der blir flere slike ;)

Meld deg på du også!


Frøken Kunst


1 kommentar:

  1. Jeg må si favoritt-innlegget mitt er ordspråk illustrasjonen. Den tegningen er så skjønn og så talende!
    Hvorfor jeg skulle vinne...ja si det. Kanskje fordi vi har en helt enkel og grei, og lettere forvirrende kanskje, familieblogg som i grunnen ikke handler om annet enn vår store families sprell både innenlands og utenlands. Bloggen var opprinnelig et reisebrev hjem til barna da jeg og mannen var i Egypt på ferie for noen år siden, og etter det har det bare dratt på seg med nye reiser og andre bloggbare opplevelser. Det hadde jo vært veldig gøy å vinne da :)
    Bloggen vår er http://trigerogtiger.blogg.no (koblingen mellom googlekontoen og bloggen er noe jeg ikke har fått helt til å henge sammen, så mailadressen tilknyttet bloggen er tina.triger@live.com)

    Ha en fin dag!
    Tina Triger

    SvarSlett