tirsdag 12. mars 2013

Blinkmints: Eple... nyplukket eller råttent?


Åpnet posten idag og fant 4 smaksprøver fra blinkmints som jeg har fått tilsendt via likenshare.

Litt informasjon om Blinkmints generelt: Blinkmints kommer i små metallesker. De kan være vanskelig for små barn og åpne, men jeg som voksen synes boxen var smart da jeg ofte synes problemet med papireskene er at de blir ødelagt, slitt i kantene, deformert, åpner seg og sprer innholdet i hele veska og lignende. Det problemet har man ikke med denne metalleska. Designet på esken likte jeg godt, på blinkmints står innhold og informasjonen på plastikken som esken er pakket inn i for å vise at den er uåpnet. På den måten blir designet på selve blink metalleska mye renere, men eskene er likevel lett å kjenne igjen og der står "blink" på alle eskene. Eskene kommer i 4 smaker som har hver sin farge, men hver farge/smak har flere ulike design/mønster på esken, noe som gjør at man ikke blir så fort lei av den. I tillegg er de nesten helt uten kalorier og den er sukkerfri!

Den første blinkmintseska jeg jeg åpnet var den med lakris, den er herved godkjent av meg iallefall. Meningen var jeg skulle være "voksen" å vente med blinkmints solbær esken noen timer til vell, det gikk altså ikke jeg er for nysjerrig! Blinkmints solbær var ok, men litt sur til å begynne med. Blinkmints  Cola, har en frisk colasmak, denne likte jeg veldig godt! Den siste i blinkmints serien er da blinkmints grønt eple.

Smaken på blinkmints eple er "syrlig" og rund i smaken, eplesmaken kommer godt frem. Personlig synes jeg disse vær ganske gode. Men ikke helt på høyde med blinkmints med lakris og blinkmints med cola.  Men gode var de, og friske og syrlig var de også, som små epler på box ;)

Har du smakt blinkmints eple? Hva synes du om smaken?


Hilsen en litt nysjerrig frøken ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar