søndag 10. mars 2013

Blogging, instagram og buzzador

Hei på dere.

Lite blogging for tida da jeg har fokusert på å prøve å bli frisk! Men på gode dager jobber jeg fortsatt med kunst og kreativitet. Har åpnet en instagramkonto hvor min kunst lastes opp når jeg jobber med den og når den er ferdig. I tillegg kommer der noen fotografier fra hverdagen og diverse produkter jeg får teste via buzzador som er en side hvor forbrukere får teste ut ulike produkter (om de passer i målgruppen for det gitte produktet, brukern min der heter frokenkunst oppgi gjerne at du har hørt om det fra meg om du vil prøve) og likenshare.

Trykk på knappen under for å kommer til min instagram :) Følg meg gjerne å la meg vite hva dere synes :)

InstagramOm du har spørsmål om noe som helst, om meg, instagrammen min, buzzador eller likenshare så er det bare å spørre ;)   




Frøken Kunst

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar