søndag 14. april 2013

Konkurransetid igjen!! Vinn tegning!

Vell, som de fleste andre har jeg alltid elsket konkurranser. Hvem har vell ikke det :) Å delta er jo morsomt men å vinne er da vell enda bedre om jeg skal være helt ærlige, det synes iallefall jeg. Så da synes jeg det er på tide med en konkurranse igjen her på bloggen. Har ingen sponsorer for tiden, og da er konkurranse en utfordring. Helt til det slo meg at jeg er et kreativt menneske og kan da både tegne, male, strikke og masse annet kreativt. Så da blir det konkurranse allikevell :) Det trekkes kun EN vinner.

Vinneren kan VELGE mellom:

1- Tegning - "Pink". Teknikk: "mixed medium" som i dette tilfelle betyr promarkers, akvarell (vannmaling), acryl maling, glittermaling, kull og pen). Malt på Akvarellark. Størrelse: Litt midre enn et A3 men litt større en A4.



eller
2 - Tegning - "kontrastfylt par"(inspirert av tv-serien Castle).  Teknikk: "mixed medium" som i dette tilfelle er promarkers, tusj og pen. Malt på Akvarellark. Størrelse: Litt midre enn et A3 men litt større en A4.


Så om du vill være med i trekkninga av en tegning jeg har tegnet gjør du følgende:
A: Kommenter under at du er med.
B: Husk å skriv hvilken tegning du vill ha om du vinner.
C: Legg igjen mailadresse slik at det er mulig å kontakte vinneren (for å avtale sending av tegningen).

OBS!
For å være med i konkurransen MÅÅÅ du bo i NORGE! (spesifiserer detta da jeg har mange utenlandske lesere.)
Vinneren vinner kun tegningen, den er ikke rammet inn.
Trekker vinneren tilfeldig.

Konkurransefrist: Siste sjanse til å være med i konkurransen er 5 mai kl 23.59 norsk tid. (Vinneren trekkes 6.mai)


Ha en fortsatt kreativ dag! :D

16 kommentarer:

  1. Jeg er med :),
    Jeg ønsker veldig gjerne tegning nr 2, den Castle tegningen :), så veldig lekkert ut :).

    Isabel Aanes
    togepi90@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Alltid hyggelig å høre at folk liker det jeg lager :) Takk for at du deltok :) Vinneren har blitt kontaktet pr email :)

      Slett
  2. ღ♥ღ✿ ✿ღ♥ღ

    Blir gjerne med & om jeg ksulle være heldig må det bli tegning nr. 1 av pink! :) ღ

    Så krysser fingrene & ønsker deg en SUPER fin dag videre ღ

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    ღ♥ღ✿ ✿ღ♥ღ

    SvarSlett
    Svar
    1. Alltid hyggelig å høre at folk liker det jeg lager :) Ha en superflott dag du også :) Takk for at du deltok :) Vinneren har blitt kontaktet pr email :)

      Slett
  3. Jeg vil gjerne være med. :)
    Om jeg er heldig så synes jeg bilde #1 var kjempe tøft :)

    Du er kjempe flink og tegne/male.
    Så jeg krysser fingrene og håper at
    kanskje lykken er med meg.
    ha en kjempe fin uke:)

    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Alltid hyggelig å høre at folk liker det jeg lager :) Ha en flott uke :) Følg gjerne med, kommer kanskje flere konkurranser etterhvert :) Takk for at du deltok :) Vinneren har blitt kontaktet pr email :)

      Slett
  4. Ønsker meg veldig tegninga av P!nk. jeg digger henne. Du er så fantastisk flink til å tegne, at jeg blir nesten litt missunnelig her jeg sitter og tegner fyrstikk mennekser, haha. Lykke til alle sammen, stor klem fra Nikita banken Torp. robin-far@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Lykke til vidre med tegning av fyrstikkmennesker ;) Har selv vært der. Nikita, sjekk mailen din :)

      Slett
  5. Ønsker meg nummer 2 om jeg vinner! Bra serie og fin tegning! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Alltid hyggelig å høre at folk liker det jeg lager :) Digger den serien :) Takk for at du deltok :) Vinneren har blitt kontaktet pr email :)

      Slett
  6. Jeg er med.
    Jeg vil ha: kontrastfylt par.
    andrea.hjeldnes@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for at du deltok :) Vinneren har blitt kontaktet pr email :)

      Slett
  7. Hei!
    Jeg ønsker meg tegning nr 2- superfin!
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Alltid hyggelig å høre at folk liker det jeg lager :) Takk for at du deltok :) Vinneren har blitt kontaktet pr email :)

      Slett
  8. JEG ER MED SELVFØLGELIG.LIKTE NR 1 JEG .PINK. HA EN FLOTT VÅR-SOMMER VIDERE .HILSEN GURO MARGRETHE SKJOLD.gurms@hotmail.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Alltid hyggelig å høre at folk liker det jeg lager :) Pink er helt rå da :) Ha en flott vår-sommer du også :) Takk for at du deltok :) Vinneren har blitt kontaktet pr email :)

      Slett