fredag 5. april 2013

JB Spesial. Belibere: Jeg trenger deres hjelp!


Litt imponert egentlig dere belibere tar hjertesaken deres (Justin Bieber) veldig seriøst har jeg sjønt!
Ba her omdagen pent på twitter om hjelp til å finne et bilde jeg kunne tegne portrett,
denne gangen av JB (selvfølgelig),
til en liten Beliber jeg kjenner!

TIlbakemelding fikk jeg også gitt! 
Hjelpsomme er dere virkelig når en litt forvirra ikke beliber trenger hjelp.
Kjempesnilt av dere.
Iallefall portrettet jeg endte med å velge å bruke som utgangspunkt var dette!


Resultsatene av kull tegninga steg for steg kan dere se her:
(PS! linken går til instagram)
Steg 7/ferdig innrammet: http://instagram.com/p/XnI6iFsbPP/

Instagrammen min forrøvrig finner dere her ;) 

Belibern jeg har tegna denne til får denne søndag på bursdagen hennes ;)
Blir spennende!
Det jeg lurer på er:
Tror dere hun kommer til å like den?

:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar