onsdag 27. februar 2013

Ny blogg

Hei på dere!

Som noen av dere kanskje har sjønt har jeg akkurat flytta bloggen min hit :) Det kom av en masse tekniske ting som foreksempel at bloggen jeg hadde kun registrerte lesere fra inne i Norge som "ordentlige lesere" alle fra andre land en Norge ble ikke registrert og jeg synes det er morsomt å vite hvor folk befinner seg når de leser bloggen min (ikke gateadressen nei, bare å vite landet holder for min del, hehe). Det var bare en av tingene. Har i tillegg hatt store problemer med å få lastet opp bilder på den gamle bloggen, vet ikke helt hvorfor, men det ble jo et stor problem siden mye av det jeg holder på med krever opplastning av bilder av ulike prosjekter, malerier og slike morsomme ting :) Jaja men iallefall poenget mitt er at som løsning på problemene har jeg valgt å prøve å flytte bloggen hit (iallefall for en stund) for å se om det har noe å si for problemene eller om de fortsetter :)

Så velkommen til bloggen min eller velkommen etter til dere som har lest den før på den gamle sida!


FK :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar